Nowy gadżet :)

Mam, mam, mam! :) W końcu kupiłam sobie bambusowe sitko do gotowania na parze. Kilka dni szukałam dobrej oferty w internecie, ale nie znalazłam tańszej propozycji niż 46zł + przesyłka. Przypomniało mi się, że w Olsztynie widziałam coś takiego kiedyś w Kuchniach Świata po 30zł. Pojechałam tam i oprócz tego kupiłam jeszcze:

  • sos rybny - 5zł

  • sos ostrygowy - 8,5zł

  • chińską mieszankę przypraw - 4,5zł

  • mieszankę do przygotowania ciastek czekoladowych :))) - 6zł (a trzeba dodać tylko wody ;) )

  • glony nori - 6,90zł

  • mrożone ciasto do pierożków won-ton - 9zł

  • chipsy tortilla cheese - 4zł


Sami widzicie, że nie jest drogo, a jak egzotycznie! :) Na pewno wykorzystam je w kolejnych przepisach. Bardzo polecam wszystkim odwiedziny Kuchni Świata w Olsztynie na Dąbrowszczaków 13/2. Sklep jest niewielki, ale mają mnóstwo fantastycznych rzeczy: przyprawy, chipsy, dipy, mrożonki, herbaty, kawy, desery, mieszanki do wypieków, zestawy do zrobienia sushi tylko po 29zł!!!!

A propos jeszcze sitka bambusowego, to nadaje się też do domowego wędzenia, dlatego tak mocno chciałam je mieć. Wszystkim będę się z Wami dzielić i mam nadzieję, że będziecie korzystać z mojego doświadczenia :))

sitko bambusowe do gotowania na parze

sitko bambusowe do gotowania na parze

Komentarze

  1. Super artykul czekam na dalsza aktywnosc i jeżeli szukasz szkoły nauki jazdy
    zapraszam na okazika :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog oczekuje dalszej aktywnosci i jeżeli szukasz masażer do nóg
    zapraszam na okazika :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny artykul oczekuje dalszej aktywnosci i jeżeli szukasz wybielanie zebow laserem
    odsylam na okazika :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty