Spaghetti frutti di mare


Myślę: "Nie mam nic w lodówce... ale nie pójdę na zakupy. Coś wykombinuję."
No i proszę: mam spaghetti, mam mieszankę owoców morza, oliwę, czosnek i świeże zioła. Do dzieła!

Makaron gotuję al dente wg czasu na opakowaniu. Zioła siekam i mieszam z oliwą i czosnkiem. Garść mrożonej mieszanki frutti di mare smażę 4 minuty na maśle.

Makaron mieszam z ziołami, czosnkiem i oliwą, na wierzch kładę usmażone owoce morza. Zdobię bazylią i oregano.

P.S. Kupiłam nowe świeże zioła: estragon i oregano. Przesadziłam wszystkie do jednej doniczki i bardzo się z tego cieszę :)

spaghetti frutti di mare przepis

spaghetti frutti di mare przepis

Komentarze

  1. Przede wszystkim polecam makaron pełnoziarnisty. Ja dodaję także pomidory suszone. Zresztą zobacz sama http://zwyczuciemsmaku.pl/spaghetti-pelnoziarniste-z-owocami-morza/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty