Kanapki rodem z SubWay


Kolejny raz nie mam co zrobić na obiad, ale kilka dni temu upiekłam ciabattę wg tego przepisu, z tą różnicą, że użylam mąki pszennej pełnoziarnistej, czyli graham. Zostały mi 2 ciabatty, więc je zamroziłam. Przydały się dzisiaj :)

Rozmroziłam je w piekarniku, przekroiłam wzdłuż na pół i włożyłam na 3 minuty pod rozgrzany grill w piekarniku, aby nabrały chrupkości.

Gdy ostygły posmarowałam jedną stronę sosem czosnkowym na jogurcie (jogurt naturalny + rozgnieciony ząbek czosnku+sól+pieprz) i ułozyłam po kolei:

  • zielone oliwki

  • cebulę pokrojoną w piórka

  • domową szynkę wędzoną

  • kapary

  • pokrojonego w plasty ogórka kiszonego



i polałam sosem chilli z firmy Hellman`s oraz ponownie sosem czosnkowym. Na koniec 2 liście sałaty lodowej i gotowe! smacznego :)



 



kanapka a`la SubWay



kanapka a`la SubWay

Komentarze

Popularne posty