Test: Zupa krem z zielonego groszku z krewetką i śmietankowym cappucino

Poszczęściło mi się dzisiaj i w szybkiej fejsbukowej akcji zostałam wyznaczona na testera zupy z zielonego groszku z krewetką i śmietankowym cappucino.

Byłam w Malta Cafe już kilka razy. O obsłudze i jedzeniu mogę powiedzieć wiele pozytywnych rzeczy, oprócz może tego, że ich winegret mimo, iż przepyszny to jest nieco za słodki, ale podejrzewam, że prośba o nieco mniej słodki nie stanowiłaby dla szefa kuchni żadnego problemu :)

Ale, ale! Mam pisać o zupie. A więc zupa bardzo smaczna o idealnej konsystencji ze świeżego, a nie mrożonego groszku. Pianka ze śmietanki dodaje jej jeszcze puszystości, a krewetka ładnie przełamuje smak :) Cena nie wygórowana, bo 10 pln. Nie szłam tam głodna, ale wróciłam pełna :) Porcja wystarczająca :)

W Malta Cafe warto spróbować pysznych sałat (ze wspomnianym wcześniej winegretem) i innych dań, np. zapiekanego łososia z mozzarellą i szpinakiem na ziemniaczanym gratin- polecam! Porcje w restauracji są zacne, a ceny odpowiednie. Bardzo mile się tam spędza czas...

W oczekiwaniu na świętowanie magistra w Malta Cafe...

Anna C.


 


Malta Cafe, zupa krem z groszku

Malta Cafe

Malta Cafe

Komentarze

Popularne posty