Dzień bloga!


 

W związku z tym, iż wczoraj był Dzień Bloga pragnę przyłączyć się do zabawy i opowiedzieć Wam o moim blogu oraz polecić te, które zainspirowały mnie najbardziej.

Prowadzę bloga od 8 sierpnia 2011. Był to czas kiedy pracowałam na kuchni jednego z hoteli i wiele się nauczyłam. Przez ten rok, jak pewnie wielu blogerów, miałam swoje chwile zwątpienia i przerwy w pisaniu. Teraz jednak powróciłam i staram się być regularna w dzieleniu się swoimi przepisami :) Ostatnio przeszłam też na platformę Wordpress, dzięki której blog wygląda lepiej, mam możliwość ustawienia kolejki wpisów i innych fajnych gadżetów, ale nie mogę np. modyfikować kodu strony, co mi trochę przeszkadza.. ale cóż ;) Ciągle staram się rozwijać, sprawiać, by moja kuchnia była lżejsza i bardziej różnorodna, dlatego polecam Wam serdecznie poniższe blogi, które pokazały mi, że życie bez mięsa może być smaczne ;)

  1. Green Plate

  2. mniumniu

  3. QchniaWege

  4. Królewskie rozkosze podniebienia

  5. Dietetycznie Siostro


Zasady zabawy:

Na czym polega łańcuszek?

1) Napiszcie na swoim blogu specjalną, okolicznościową notkę. Możecie napisać w niej, co się zmieniło w Waszym blogowym
świecie od ubiegłego roku, czym obecnie jest dla Was blog i blogowe znajomości

2) W notce wytypujcie 5 kolejnych blogów, które uważacie za ciekawe i warte polecenia.

3) Umieść w tej notce specjalną grafikę (znajdziesz ją poniżej – wybierz rozmiar i kolor, który najbardziej Ci odpowiada)
Pod notką opisz zasady zabawy lub zamieść link do nich.

Komentarze

Popularne posty