Placki ziemniaczane z cukinią- genialne połączenie!

Wróciłam do domu baaardzo głodna. W lodówce pustki (często nam się to zdarza). Ale... są ziemniaki i jest cukinia. Proste i pyszne danie. Jeśli macie maszynę do tarcia ziemniaków, to przygotowania zajmą Wam około 5 minut :) Potem tylko smażenie.

 

Składniki:

  • 4 małe ziemniaki

  • 1 mała cukinia

  • 1 jajko

  • sól, pieprz


 

Starłam ziemniaki na najdrobniejszej tarce, cukinię na dużych oczkach. Dodałam jajko i przyprawy. Smażyłam na rumiano z obu stron. Zjadłam ze śmietaną. Po prostu pyyychaaa!! :)

 

placki ziemniaczane z cukinią

Komentarze

  1. Oj znam takie moment- nie ma nic do jedzenia a ja jestem taka głodna :)
    Zapraszam do obejrzenia moich szybkich przepisów na: http://szybkie-gotowanie.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie, a jeść trzeba :) Bardzo fajny design bloga !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty