Stolico! Zaczynaj dzień od śniadania w Jeff`s!

Spędziłam rewelacyjny weekend w Warszawie. Najpierw odebrałam dyplom na uczelni, który oficjalnie potwierdził tytuł magistra. Potem spotkałam się z Karolem Okrasą i innymi blogerami na warsztatach kulinarnych w restauracji Plater w hotelu InterContinental. Było rewelacyjnie, ale fotorelację zamieszczę niedługo na blogu (jak tylko dostanę zdjęcia od Kamisa). Później spotkałam się ze znajomymi, których nie widziałam 2 lata (jak to szybko minęło). I to właśnie oni zabrali mnie do Jeff`s na śniadanie. Zamówiłam jajka po benedyktyńsku i byłam w siódmym niebie! Dwie grzanki, na nich boczek i plaster szynki, na to jajko w koszulce na miękko oczywiście :) Polane sosem holenderskim (cytrynowo-maślany), posypane szczypiorkiem i podane z grillowanym pomidorem i dwoma plackami ziemniaczanymi. Coś wspaniałego. Uczucie sytości czułam już po pierwszej grzance, ale z łapczywości zjadłam wszystko i niemal wylizałam talerz. Najpiękniejsze w tym wspaniałym daniu jest jego cena: 9.90!!! Do tego pyszna kawa z nutka cynamonu za 6zł, a pić można do odcięcia :) Naprawdę wszystkim Warszawiakom polecam spróbowanie całego śniadaniowego menu restauracji Jeff`s- jest wyśmienite. Całe menu możecie zobaczyć tutaj: http://www.jeffs.pl/index.php/stale-promocje/breakfast-menu . Poniżej zdjęcie mojego śniadania :)

jajka po benedyktyńsku w Jeff`s

wystrój restauracji Jeff`s

Po śniadaniu poszliśmy na spacer po Polach Mokotowskich, na których odbywała się impreza pod nazwą "Powitanie Jesieni", na której swój występ kulinarny miał też Robert Sowa. Zgodził się na wspólne zdjęcie :) Weekend był naprawdę udany :)

Robert Sowa

Komentarze

Popularne posty