Zakupy w Kuchniach Świata

Kuchnie Świata to mój ulubiony sklep z ekologiczną i orientalną żywnością. Można tam znaleźć produkty, o których słyszy się w telewizji lub czyta w czasopismach, a nie znajdzie się ich na półkach w supermarkecie. Mimo, że sklep w Olsztynie jest bardzo mały to zazwyczaj spędzam tam ponad 30 minut. Oglądam każdą półkę i każdy produkt, którego jeszcze nie widziałam. Dziś byłam tam z koleżankami z pracy. Wybrałam kilka produktów.

kuchnie świata

  • Mleko kokosowe (7zł) użyję do przyrządzenia laksy.

  • grzyby mun (2,80) wykorzystam do jakiejś zupy w stylu orientalnym albo dania z makaronem ryżowym

  • suszona cieciorka (7zł) pójdzie do sałatki lub zupy, a może wymyślę jeszcze coś innego :) Ten rodzaj cieciorki jest mniejszy niż te, które do tej pory używałam, więc zobaczymy jaki będzie efekt.

  • super ostre papryczki chilli (7zł) będziemy używać do wszystkiego i jest to raczej przyprawa dla mojego Męża ;)

  • anchois helskie (5,50zł) lubię zapiekać na chlebie z serem, ale może użyję do sosu do makaronu :) Mam jeszcze trochę kaparów, które pasują do tych smaków.


Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś dotrzeć do Kuchni Świata w Warszawie, tam jest duuużo więcej fajnych produktów :) Można też u nich (w Olsztynie też) zamawiać świeże ryby i owoce morza. Zamawiałam kiedyś łososia i byłam zadowolona. Jeśli macie okazję i jesteście ciekawi nowych smaków to zajrzyjcie tam kiedyś.

Komentarze

  1. Tez uwielbiam wycieczki do Kuchni Świata, zawsze upatrzę jakąś nowość której wcześniej nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie! ja dostaję oczopląsu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W Warszawie KŚ mają szeroki asortyment, ale niestety są dość drogie. Dlatego jeśli mam możliwość to wolę robić zakupy w innych sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre produkty w olsztyńskich KŚ też są drogie, ale nie przejmuję się tym, kupuję te tańsze ;) Ty Shinju masz wybór w Warszawie, a ja niestety nie mam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty