Mega ostra pasta chilli

Mój Mąż uwielbia ostre potrawy. Ostatnio byliśmy w jednej knajpie, w której podawali gęstą i ostrą (bardzo ostrą) pastę chilli, tak więc i ja musiałam ją zrobić. Przepis mega prosty i tani. Potrzebujemy suszonej papryczki chilli (ja kupiłam jakiś czas temu Extra Hot Chilli Peppers) i oliwy.

Około pół opakowania Extra Hot Chilli Peppers zmiksowałam za pomocą blendera z oliwą lub olejem z pestek winogron i wstawiam do lodówki. Tylko tyle :) bardzo uważajcie ze stosowaniem tej pasty. Dodałam jej dzisiaj do spaghetti bolognese w ilości "na czubek" noża i było wystarczająco ostre. Wszystkim amatorom ostrych smaków na pewno posmakuje ;) Smacznego ognistego :)

Mega ostra pasta chilli

Komentarze

  1. mmm moj chlopak tez uwielbia ostre rzeczy :] na pewno wypróbujemy!! super zapraszam też do mnie :)www.smakowanie-raju.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. a więc to powinien być strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty