Salsa a`la marinera z Lidla

Kupiłam ostatnio w Lidlu salsę a`la marinera w cenie (chyba) 6,99zł. Uwielbiam owoce morza i już w sklepie widziałam je w połączeniu z moim ulubionym makaronem, czyli spaghetti. Myślałam o tym od środy. Kubki smakowe szalały na samą myśl! :) Dziś w końcu przyrządziłam ten danie i muszę przyznać, że smakowało mi. Bez szału, ale nie doprawiałam sosu w żaden dodatkowy sposób. Gdybym miała ochotę, a mój żołądek był nieco bardziej cierpliwy, pewnie dodałabym chilli i trochę zagęściłabym sos, bo miał konsystencję wody, co najbardziej mi nie pasowało. Ale tak czy owak, za 7 zł miałam smaczny sos do makaronu dla 3 osób. Spaghetti kupiłam również w Lidlu za jakieś 2zł, więc koszt na osobę wyszedł około 3zł ;) Było smacznie!

salsa a`la marinera lidl

Komentarze

Popularne posty