Lekkie śniadanie: Zapiekanki ze szpinakiem

Polecam na jutrzejsze (niedzielne) albo dzisiejsze późne śniadanie :) Wyszły pysznie chrupiące ze zdrowymi dodatkami: szpinakiem, czosnkiem, cebulą i ziołami.

Składniki:

  • kilka kromek chleba (u mnie 3 kromki/2 osoby chleba serowego)

  • kilka plastrów sera

  • mrożony szpinak (u mnie około 6 kostek "brykietu")

  • cebula (u mnie pół)

  • czosnek (2 małe ząbki)

  • szczypta bazylii

  • szczypta soli

  • pół łyżeczki masła lub oleju do smażenia


Posiekaną cebulę podsmażyłam na masełku często mieszając. Dodałam szpinak i przykryłam, by się rozmroził (na małym ogniu). Po kilku minutach przemieszałam wszystko z solą i przeciśniętymi ząbkami czosnku. Taką papkę wykładałam na kromki chleba, przykrywałam serem, znowu smarowałam szpinakiem i posypałam bazylią. Piekłam około 10 minut w 170 stopniach (włożyłam do nagrzanego piekarnika). Pyszota :) Dodatkowo polaliśmy zapiekanki sosem włoskim z Winiary :)

zapiekanki ze szpinakiem

zapiekanki ze szpinakiem

Komentarze

  1. MAKARON jest dobrym rozwiązaniem dla osób które lubią dobrze zjeść - prawie każdy lubi jedzenie.
    Jednak zapiekanka ma swoje kalorie - rano powinno ich być dużo. Dlatego żeby organizm mógł funkcjonować trzeba mieć jego dostatek.
    Oosby znające odpowiednio dobrane receptury wiedzą o co chodzi.
    My wiemy że działanie powinno być kierowane w makaron Shirataki
    ze strony lub na stronie
    http://www.amekofoods.pl/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty