Pyszna jajecznica z oliwkami i wędliną

To pierwsza jajecznica, która tak ładnie wyszła mi na zdjęciu ;) Była pyszna, choć nie tak delikatna, jak ta Gordona Ramsaya, którą baaardzo polecam! Link do przepisu znajdziecie tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=IMmZY2sSuTY

Moją jajecznicę zrobiłam na odrobinie masła i oliwy.
Składniki:
- łyżka masła
- łyżka oliwy
- kilka plastrów wędliny typu żywiecka
- kilka zielonych oliwek (u mnie nadziewane łososiem)
- mała cebula
- sól, pieprz
- szczypiorek do posypania
- pieczywo jako dodatek

Na patelnię wylałam oliwę, a potem masło, na którym zeszkliłam posiekaną cebulę, pokrojoną wędlinę i oliwki. Wylałam jajka i delikatnie posoliłam i popieprzyłam podczas ścinania. Lubię "mokrą" jajecznicę, więc nie podgrzewam jej na pełnym ogniu i cały czas mieszam. Wyszła pysznie, naprawdę :) A Wy jaką lubicie najbardziej?
Dołącz do mnie na Facebooku: http://www.facebook.com/nienazartyblog

Jajecznica z oliwkami i szczypiorkiem

Komentarze

  1. Wow :) Tak "bogatej" jajecznicy jeszcze nie widziałam :D zapowiada się smacznie :) wezmę kiełbasę krakowską od Kani bo chwilowo nic innego w lodówce nie ma :P

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak super! Oliwki zielone - najlepsze ;) a ta kiełbasa dobra czy z przymusu bierzesz? Bo jakoś mi się firma nie kojarzy...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty