Błyskawiczne gołąbki bez zawijania

Mieliśmy dużo mielonego mięsa, więc najpierw zrobiliśmy bolognese, a potem właśnie te gołąbki. Były pyszne! Będę częściej wracać do tego przepisu, co rusz lekko go modyfikując.

Składniki:

  • około 500 g mięsa mielonego

  • torebka ugotowanego białego ryżu

  • do sosu: puszka pomidorów + łyżeczka lub dwie przecieru pomidorowego

  • jedno jajko

  • przyprawy: sól, pieprz, i świetna przyprawa ziołowa, którą otrzymałam ostatnio od The First Class Fish Mongers, Delizie d`Italia do spaghetti (zawiera suszone plastry oliwek i czosnku- rewelacja!)


Składniki dokładnie mieszamy ze sobą, lepimy kotlety i smażymy na rumiano z każdej strony. W tym czasie na niewielkiej ilości oleju podsmażamy przecier i dodajemy puszkę pomidorów. Blendujemy, przyprawiamy i podajemy z gołąbkami :) Pycha!

gołąbki bez zawijania

Komentarze

  1. jadłam podobne i muszę przyznać - palce lizać:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie wyglądają.
    Polecam takie
    http://inews.com.pl/WordPress3/golabki-w-lisciach-szpinaku

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, mnie to raczej przypomina kotlety, a nie gołąbki. Gdzie kapusta?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dodaję trochę szatkowanej kapusty. Podaję z sosem pieczarkowym ,lub pomidorowym -pycha

    OdpowiedzUsuń
  5. zycze wszystkim parom powodzenia.wiem coto znaczy nie moc zajsc w ciaze. my z mezem tobiero po 13 latach małzenstwa doczekalismy swojego szczescia .radziła bym wykonac badania czy oboje z partnerem mozecie miec dzieci jesli wyjda ze tak to prosze nie patrzec na dni płodne tylko kiedy macie ochote wspołzyc ana pewno sie uda powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Zupełnie o kapuście nie pomyślałam :) Ale następnym razem dodam na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma :) Ale było pycha :) Ja tam nie jadam kotletów z ryżem ;) W tej postaci jem tylko gołąbki. O kapuście zwyczajnie nie pomyślałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gorąco polecam równie błyskawiczne danie główne! :))

    http://kulinarnyodlot.pl/recipes/kluski-slaskie-w-sosie-pieczarkowym/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty