2 urodziny bloga - konkurs!

Pytałam Was ostatnio na Facebooku, które urodziny będzie w tym roku obchodził blog nienazarty :) Odpowiedź padła błyskawicznie: 8 sierpnia mój blog będzie miał już 2 lata :) 2 lata gotowania, tygodnie, a może miesiące pisania, całe dnie fotografowania i jedzenia - a wszystko po to, by dzielić się z Wami moją pasją. Uwielbiam gotować i dzielić się tym z Wami. Każdy komentarz daje mi wiele radości :) Dlatego dziękując Wam za to, że jesteście ze mną zorganizuję kilka konkursów. Dziś konkurs filmowy! Do wygrania 3 podwójne bilety 2D na dowolny seans w kinie Helios w Olsztynie!

Zadanie jest proste. Wystarczy w komentarzach pod tym postem lub postem konkursowym na Facebooku napisać, jakie filmowe danie zapadło Wam najbardziej w pamięć kubków smakowych i dlaczego :) Czy zainspirował Was kiedyś jakiś filmowy smakołyk? Mnie tak! I możecie o tym poczytać w tym wpisie na moim blogu. Powstała z tego pyszna tarta cytrynowa :) Chyba najlepsze ciasto jakie w życiu jadłam, a na pewno najlepsze jakie zrobiłam!

Regulamin konkursu:

  1. Konkurs trwa od 18 czerwca do 28 czerwca 2013 roku, do godz. 23.59.

  2. W konkursie biorą udział autorskie teksty uczestników umieszczane pod postem na blogu lub stronie Facebookowej bloga w okresie trwania konkursu.

  3. Zwycięzcy zostaną powiadomieni o wygranej za pośrednictwem bloga Nienazarty.

  4. Rozwiązanie konkursu zostanie opublikowane także na Facebookowej stronie Bloga Nienażarty w dniu 29 czerwca.

  5. Uczestnik konkursu wyraża zgodę na wykorzystywanie przez Nienazarty.blog.pl nadesłanego tekstu oraz danych osobowych w postaci imienia i nazwiska.

  6. W przypadku, gdy zwycięzca nie zgłosi się do organizatora w terminie 3 dni od daty ogłoszenia wyników, Organizator ma prawo przekazać nagrodę kolejnemu uczestnikowi.

  7. Czas trwania konkursu, decyzją Organizatora, może zostać przedłużony.

  8. Organizatorem konkursu jest Nienazarty.blog.pl

  9. Sponsorem konkursu jest Kino Helios w Olsztynie.


Zapraszam serdecznie do udziału :) Już niedługo kolejne konkursy! :)


Helios Olsztyn


Helios Olsztyn

Komentarze

  1. Gnocchi w Ojcu Chrzestnym... kto ogladal, ten wie jak ekscytujaca byla to scena ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spaghetti z "Zakochanego Kundla " ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekoladowe ciasto z sekretnym składnikiem ;) z "Służących". Nie chciałbym go zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała czołówka w Dexterze, jajka, bekon, świeżo wyciśnięty sok pomarańczowy, jeśli dobrze pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ratatuj z bajki "Ratatuj" - po obejrzeniu jej błyskawicznie odnalazłam przepis w necie i ugotowałam. Było smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o filmowe rarytasy to najbardziej zapadło mi w pamięć "Białe ciasto", którym zajadał się Calvin Candie w "Django". Urzekła mnie jego lekkość, puszystość i ten delikatny smak. Niby coś banalnego, a jednak ma coś w sobie. Kojarzy mi się wyjątkowo miło, ponieważ było to pierwsze ciasto jakie upiekłam mojemu mężczyźnie i tym samym zwróciłam na siebie jego uwagę. Jak to mówią "przez żołądek do serca" ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty