Krokiety z kapustą i grzybami

Krokiety, mimo, że uwielbiam i sama bym z chęcią opyliła, przygotowałam dla potrzebującej rodziny spod Olsztynka, o której pisałam Wam wcześniej. Po zapanierowaniu ułożyłam obok siebie na blaszce i zamroziłam. Mam nadzieję, że nie będzie problem z usmażeniem.

Jak zrobić kapustę z grzybami pisałam tutaj (klik).

Przepis na naleśniki:

  • 0,5 litra wody

  • 200 g mąki pszennej

  • kilka łyżek oleju

  • 1 jajko

  • szczypta soli


Z podanych składników robimy rzadkie ciasto bez grudek i smażymy naleśniki. Z tej porcji wychodzi około 10-12 naleśników.

Na naleśniki wykładamy kapustę z grzybami pozostawiając boki naleśnika i przód bez farszu. Zwijamy składając najpierw boki, przytrzymując palcami zwijamy tak, by się nie rozjechały. Panierujemy najpierw w jajku potem w bułce. Możemy zamrozić i później usmażyć lub smażyć od razu.

krokiety z kapustą i grzybami

Komentarze

Popularne posty