Szybki sernik na zimno z owocami

Podejście drugie, ale bardzo udane :) Do pierwszego sernika dodałam zbyt wiele żelatyny i wyszedł taki malinowy żelek ;) Ten ma idealną konsystencję i cudownie rozpływa się w ustach :) Jest gotowy w godzinę, jeśli dodacie do niego mrożone owoce, które przyspieszają jego ścinanie.

Składniki:

  • 200g twarogu

  • 400g jogurtu naturalnego

  • 4 łyżki cukru

  • 1 galaretka o dowolnym smaku

  • owoce: u mnie pomarańcza i mrożone maliny


Twaróg, jogurt i cukier zmiksowałam blenderem na gładką masę. Galaretkę rozpuściłam w 200ml wrzącej wody, ostudziłam i dodałam do twarożku dokładnie mieszając. W 5 niewielkich miseczkach ułożyłam na dnie owoce i zalałam twarożkiem. Wstawiłam do lodówki na jakieś 45-50 minut. Gotowe :) Smacznego! My zjedliśmy wszystko na raz, takie dobre było ;)

sernik na zimno

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty