Zapiekanki z pieczarkami

To NIE jest dietetyczny przepis ;) Nie brakuje w nim tłuszczu, ale są bardzo dobre. Przepis podpatrzyłam w Pytaniu na Śniadanie :)

 

Składniki:

  • bagietka (ja upiekłam sama)

  • 200g pieczarek

  • pół niedużej cebuli

  • sól, pieprz

  • olej rzepakowy

  • ser żółty (około garści)


Bagietkę polewamy olejem (nie żałujemy) i wstawiamy do nagrzanego do 200 stopni piekarnika do zrumienienia (ok. 10 minut). Pieczarki myjemy i kroimy w plastry. Dodajemy cebulę pokrojoną w cieniutkie plastry, obficie solimy i pieprzymy oraz ugniatamy ręką, by pieczarki lekko rozdrobnić. Gdy poczujecie na dłoniach wodę z pieczarek- dodajcie olej i wymieszajcie to wszystko raz jeszcze ze startym serem. Na opieczone bagietki wykładamy farsz i pieczemy jeszcze kilka minut, aż się ser roztopi. Podajemy z ketchupem :) Pyszne!

Zapiekanki z pieczarkami

Komentarze

  1. Ah jak dobrze, że nie muszę martwić się o kalorie! Zapiekanki wyglądają cudownie, aż się głodna zrobiłam. :) Jeśli znajdziesz czas - zapraszam w moje skromne progi w odwiedziny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. PS. Tym wpisem przypomniałaś mi o tym, jak lubię zapiekanki i zrobiłam je dziś po swojemu, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wiem co będzie jutro na kolacje! Super zapiekanki :D podasz może przepis na bagietkę ?

    OdpowiedzUsuń
  4. polecam ten :) http://nienazarty.blog.pl/?p=670

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają przesmacznie :) Narobiłam sobie chęci na takie jedzonko, chyba muszę dzisiaj uruchomić piekarnik :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty