Ogródkowe dary losu od cebule.pl

Kilka dni temu weszłam we współpracę ze sklepem ogrodniczym cebule.pl. Przyznam szczerze, że byłam na tej stronie po raz pierwszy, ale  oczy od razy rzucił mi się duży wybór kwiatów, które raczej mnie nie interesują, bo nie można ich jeść ;) Jednak kawałek i dla nich znajdzie się w moim ogródku. Znalazłam jednak dużo nasion warzyw i owoców, którym z chęcią wydzielę miejsce w ogródku i na działce u Teściowej (może się jeszcze znajdzie ;)). Termin oficjalny po zamówieniu to 10 dni, ale dostałam wszystko po 5 dniach :) Wybrałam naprawdę mnóstwo produktów, w tym 2 drzewka czereśni, krzak aronii oraz palmę do domu i to, co mnie zastanawiało, to jak to zostanie zapakowane przed transportem, bo wiem, że kurierzy wiele potrafią. Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona, bo nie było opcji, aby to do mnie w jednym kawałku nie doszło :) Na samym dole znajdziecie prezent dla wszystkich czytelników bloga! Sami zobaczcie!

paczka z cebule.pl

paczka z cebule.pl

Karton z uchwytem widoczny w środku to palma w doniczce, która nie miała szans się połamać czy uszkodzić - jestem pod wrażeniem!

paczka z cebule.pl  paczka z cebule.pl


Jak widzicie, pakowanie mają opanowane do perfekcji :) Dalej w paczce znajdowały się jeszcze: nasiona, kiełkownica, 2 drzewka czereśni i krzak aronii.

paczka z cebule.pl

paczka z cebule.pl

paczka z cebule.pl

paczka z cebule.pl


Spodziewałam się także, że nasiona będą co najwyżej do 2015 roku, a większość z nich jest do 2017! Koper, buraki i eukaliptus są do 2018, więc mogę spokojnie zająć się uprawą tak, jak należy, bez ciśnienia :) Wszystko Wam oczywiście opiszę.


Tymczasem rzućcie okiem na szczegółową zawartość zamówienia (kliknięcie na zdjęcie przeniesie Was do szczegółowego opisu produktu):


Koper ambrozja (nasiona)


koper ambrozja


Oregano (nasiona)


Oregano


Burak ćwikłowy cylindryczny (nasiona)


burak ćwikłowy podłużny

Czereśnia Van (drzewko widoczne na zdjęciach u góry)

Czereśnia Van

Czereśnia ciemna Biggareau Noir (drzewko widoczne na zdjęciach u góry)

czereśnia ciemna biggareau noir

 

Płynny nawóz do storczyków

nawóz do storczyków

Płynny nawóz do ziół

nawóz do ziół

Eukaliptus cytrynowy (nasiona)

eukaliptus cytrynowy

Palma w doniczce 70cm

palma w doniczce

Krzew aronii (sadzonka)

krzew aronii

Kiełkownica mała z nasionami

kiełkownica

Pepino- owoce o smaku melona lub mango (nasiona)

pepino nasiona

Poziomka olbrzymia Regina (nasiona)

poziomka regina

Aksamitka rozpierzchła Orange Flame (nasiona)

aksamitka

Rajski ptak - strelicja królewska (nasiona)

strelicja królewska - rajski ptak

Bób Hangdown (nasiona)

bób hangdown

Cukinia Astra Polka (nasiona)

cukinia astra polka

Fasola Piękny Jaś (nasiona)

Fasola Piękny Jaś

Groszek cukrowy Iłówiecki (nasiona)

groch cukrowy Iłówiecki

Pak Choi - Kapusta Chińska (nasiona)

pak choi

Marchew Dolanka Późna (nasiona)

marchew dolanka późna

Miechunka pomidorowa (nasiona)

miechunka pomidorowa

Ogórek Izyd (nasiona)

ogórek Izyd

Papryka cayenne (nasiona)

papryka cayenne

Pietruszka naciowa gładka (nasiona)

pietruszka naciowa

Sałata rzymska Parris Island (nasiona)

sałata rzymska

Szpinak olbrzym (nasiona)

szpinak olbrzym zimowy

Mieszanka sałat fitness- baby leaf (nasiona)

mieszanka sałat fitness baby leaf

Mieszanka sałat włoska - baby leaf (nasiona)

mieszanka sałat włoska baby leaf

Mieszanka odmian bazylii (nasiona)

mieszanka odmian bazylii

Mieszanka ziół Herbaciane Popołudnie (nasiona)

mieszanka ziół herbaciane popołudnie

Mieszanka ziół Ogród Ziołowy na Wiele Lat (nasiona)

Mieszanka ziół ogród ziołowy na wiele lat

Rozmaryn (nasiona)

rozmaryn właściwy

Trawa cytrynowa (nasiona)

trawa cytrynowa

Burak ćwikłowy ciemnoczerwony (nasiona)

burak ćwikłowy ciemnoczerwony

DODATKOWO otrzymałam:

Trawa ozdobna/ Rozplenica (Pennisetum) Magic (sadzonka)

trawa ozdobna rozplenica

Trawa ozdobna (Miscanthus) Zebrinus (sadzonka)

trawa ozdobna miscanthus

Dwie lilie azjatyckie białą i czerwoną (cebulki)

Lilia azjatycka

Nawóz do roślin kwitnących (krystaliczny)

nawóz do roślin kwitnących

 

Jak sami widzicie trochę tego jest :) Będzie co robić i o czym pisać :) Wierzę w to, że każdy klient cebule.pl jest traktowany tak samo, dlatego serdecznie Wam polecam ten sklep! Zajrzyjcie też na ich Fanpage na Facebooku.

Uwaga!! Mam dla Was 7% zniżki na zakupy w sklepie cebule.pl. Aby wykorzystać rabat należy wpisać w odpowiednim polu kod: 7niinigf (ważny do 31 sierpnia 2014)


Udanych zakupów i obfitych plonów! :)

Komentarze

  1. Wszystko pięknie i ładnie, ale gdzie to wszystko posadzić, to trzeba mieć naprawdę sporo miejsca :D

    Można jednak coś wybrać dla siebie, bardzo podobają mi się zioła, trawa cytrynowa i papryka. Teraz tylko trzeba to skonsultować z "siłą wyższą", znaczy decyzję muszę podjąć ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty