Bób klasycznie

Nie ma chyba nic lepszego na zdrową przekąskę podczas meczu ;) po zjedzeniu miski pojawiają się skutki uboczne, aaaaale bób z masłem i koperkiem jest taaaki smaczny i zdrowy :)

Składniki

  • umyty bób

  • łyżeczka masła

  • 2 szczypty soli

  • posiekany koperek


Na wrzącą, osoloną wodę wrzucamy bób i gotujemy ok. 5 minut. Gdy jest już miękki (po wyciśnięciu ze skórki) możemy go odcedzić i wymieszać z masłem, solą i koperkiem. Voila! Tylko tyle i tak pysznie :)

Bób z masłem i koperkiem

Komentarze

  1. Potwierdzam, bób jest dobry w sałatkach, pastach, zupach i pieczeniach, ale najlepszy jest po prostu ugotowany i polany masłem. Nie zapominajmy też że jest bardzo zdrowy i pożywny.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jadłam nigdy bobu w takim wydaniu. a taki prosty przepis. muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty