Naleśniki z jagodami i truskawkami

Jagodowe szaleństwo trwa! A właściwie się zaczyna... ;) Po poszukiwaniach jagód w moim mieście, które spęzły na niczym, kupiłam 2 litry na rynku w Olsztynie. Od razu ulepiłam ponad 100 pierogów, dużą garść zamroziłam, odrobinę dodałam do ciasta a resztę zawinęłam w te pyszne naleśniki.

Składniki:

  • ok. 200g jagód

  • ok. 300g truskawek

  • łyżka cukru

  • 2 jajka

  • ok. 2 szklanek mleka

  • 1 szklanka wody

  • ok. 1,5-2 szklanek mąki

  • 2 łyżki oleju

  • duża szczypta soli


Jagody i truskawki myjemy, lekko osuszamy. Truskawki kroimy na pół lub ćwierć i mieszamy z jagodami i cukrem. Ciasto dokładnie łączymy ze sobą i odstawiamy na jakieś 20 minut. Smażymy z obu stron i zawijamy w nie nasze owoce. Mój Mąż robi do tego jogurt z miodem i cytryną. Pyszne! :)

naleśniki z jagodami i truskawkami

naleśniki z jagodami i truskawkami

 

Wegetariański obiad III

Komentarze

Popularne posty