Ryba a`la papirus

Dziś mam dla Was przepis na domowy papirus Winiary. W tym kupnym jest mnóstwo chemii i złych tłuszczów, a w moim wszystko jest w porządku ;) Ryba wychodzi soczysta, pyszna i delikatna :)

Składniki:

  • filety z ryby

  • dowolnie wybrane przyprawy, u mnie: przyprawa do ryb w młynku Kamis, skórka cytrynowa

  • łyżka masła

  • papier do pieczenia

  • pędzelek silikonowy do rozsmarowania masła


 

Rybę płuczemy i osuszamy. Odpowiednio duży arkusz papieru (u mnie na dwa filety przeznaczyłam arkusz wielkości standardowej blachy do piekarnika, przecięłam na pół- po jednym na każdy filet) smarujemy mniej więcej po środku roztopionym masłem i posypujemy dowolnymi przyprawami. Układamy rybę skórą do góry i szczelnie zawijamy pakuneczek :) Pieczemy 10-13 minut w 200 stopniach lub smażymy na suchej patelni (ale tego nie próbowałam ;) ). Pysznie i lekko! Polecam :)

ryba a`la papirus

ryba a`la papirus

 

Komentarze

  1. Świetny sposób na zdrowe danie! już nie będe kupować papirysa tylko zrobię go sama :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w taki sposób jeszcze ryby nie przyrządzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i z takimi przyprawami jak chcesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł na szybkie i pyszne danie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ryby to absolutny elementarz zdrowotny. Bardzo lubię, kłopot bywa z dostępnością, ale dla chcącego? :-D Zapraszam, na kilka przepisów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty