Domowe musli na wypasie! (bez cukru)

Lubię musli, ale w składzie tych dostępnych w sklepach zawsze znajdzie się coś co dziwnie brzmi lub źle wpływa na sylwetkę (syrop glukozowo- fruktozowy itp.). Zrobiłam swoją wersję, choć wyszła drożej, niż te ze sklepów, ale one nie mają tyle pysznych składników :) Do swojego musli dodałam przyprawę do piernika, ale równie dobrze mógł być np. cynamon. Wyszło naprawdę pysznie! Składniki możecie oczywiście dowolnie dodawać lub usuwać.

Składniki mojego musli:

  • 400g płatków owsianych górskich


dalej na oko:

  • siemie lniane

  • otręby pszenne

  • otręby żytnie

  • obrane pestki słonecznika

  • obrane pestki dyni

  • nerkowce

  • sezam (łyżka)

  • rodzynki

  • żurawina

  • suszone banany


Płatki i nerkowce wysypałam na papier do pieczenia i często mieszając uprażyłam w 180 stopniach (trwało około 15 minut, aż się zrumieniły). Do ostudzonych płatków z orzechami dodałam resztę składników i już :) Jadłam w wersji z mlekiem oraz z jogurtem i łyżką miodu- przepyszne!

Domowe musli

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty