Tatar ze śledzia

Uwielbiam :) Uwielbiam śledzie na tysiąc sposobów... ten również trafił w mój gust :) Wyłożony na grzance, polany oliwą smakuje wybornie :)

Składniki na 4 nieduże grzanki:

  • 1 namoczony płat matiasa

  • połowa małego jabłka

  • 4 zielone oliwki

  • plaster cebuli

  • 1-2 plastry awokado

  • łyżka kaparów

  • łyżeczka soku z cytryny

  • szczypta pieprzu

  • łyżka oleju z suszonych pomidorów lub oliwy


Wszystko kroimy w drobną kostkę, przyprawiamy pieprzem i sokiem z cytryny oraz łączymy z olejem :) Najlepiej na chwilę odstawić, by smaki się przegryzły. Smacznego!

tatar ze śledzia

tatar ze śledzia

Komentarz mojego Małżonka: "przepyszny!" :)

 

Komentarze

  1. O jeju, jeszcze dodałbym tylko sos Wiinegret <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam opinię Twojego męża: Przepyszny! Od 4 dni jem codziennie na kolację. Chyba się uzależniłam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie to cieszy :) smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny przepis! na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super przepis i naprawdę ciekawy blog :)

    Ja również jako pasjonatka świetnego jedzenia polecam wszystkim nowy fajny event kulinarny, Apetyt na miasto. Festiwal daje możliwość spróbowania 3 dań w wybranej restauracji za 39zł.

    Zapraszamy! Bilety na apetytnamiasto.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty