Cieciorka w pomidorach (gulasz wegetariański)

Rzadko robię takie dania a`la leczo, bo zazwyczaj mi nie wychodzą tak smaczne jakbym chciała. Kluczem do sukcesu w moim przypadku jest to, aby się chciało ;) Jak mi się chce to zrobić to wychodzi pysznie :) Tak było i tym razem...

Składniki:

  • 1-2 szklanki ugotowanej ciecierzycy (lub puszka gotowej ze sklepu)

  • 1 puszka pomidorów w puszce

  • 1 spora cebula pokrojona w kostkę

  • 1 spora marchewka pokrojona w ćwierć talarki

  • łyżka oleju do smażenia

  • ulubione przyprawy i zioła: szczypta-dwie cukru, imbir suszony, cząber, sól, pieprz, czosnek, papryka słodka, papryka ostra (ja z nią przegięłam i musiałam jeść ze śmietaną ;) )


W garnuszku podsmażam cebulę, po chwili daję cieciorkę i po 5 minutach wlewam pomidory. Duszę na małym ogniu pół godziny co jakiś czas mieszając. Następnie dodaję marchewkę i gotuję jeszcze 30 minut. Przyprawiam, daję się przyprawom przegryźć na ogniu i już :) Cukier ma tu kluczowe znaczenie, bowiem zbyt kwaśne pomidory psują urok i smak tego dania.

Cieciorka w pomidorach

Cieciorka w pomidorach

Komentarze

  1. Uwielbiam cieciorkę i uwielbiam takie dania:)
    Pozdrawiam!
    www.kornikwkuchni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kompozycja - uwielbiam takie smaki! I ten kleksik jaki apetyczny, jak wisienka na torcie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mistrzu Ty mój :) Swietny wpis, naprawdę bardzo udany :) Mysle, ze ludzie z takim talentem jak Twoj powinni prowadzic więcej blogow :) Wtedy na pewno byłby o wiele większy wybór, ja miałem to szczescie, ze trafilem w otchłani internetu na odnosnik do Twojego bloga :) Na pewno tutaj z Tobą zostanę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty