Pasta z awokado z pomidorami

Uwielbiam awokado, nie lubię tylko jego ceny ;) Ta pyszna pasta będzie idealna na grzankach, kanapkach, jako dip do warzyw, paluszków czy chipsów. Awokado to wyjątkowa roślina, posiadające cenne właściwości. Więcej o nim napisałam w przepisie na pyszny sos z awokado do makaronu.

Składniki:

  • jedno dojrzałe awokado (wielkości dłoni)

  • 10 zielonych oliwek (lub zielonych i czarnych)

  • łyżka oliwy z oliwek

  • sól, pieprz

  • łyżka soku z cytryny

  • łyżka pokrojonego w kostkę pomidora


Awokado wydrążam i miksuję blenderem razem z pozostałymi składnikami. Przybieram pomidorem i ziołami. I już! :)

pasta z awokado z pomidorami

pasta z awokado z pomidorami

Komentarze

  1. Zawsze, gdy słyszę, czytam o awokado to natychmiast przychodzi mi na myśl piosenka z tekstem "Opowiedz mi o smaku chleba razowego z pastą awokado, albo nie mów nic" :) Kiedy słyszałam ją pierwszy raz nie wiedziałam jak smakuje awokado. Teraz już na szczęście wiem, że ten smak jest wyśmienity, wyjątkowy, i naprawdę lepiej jest nie mówić nic, jeśli nie mówi się o smaku awokado :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki! Słyszę to pierwszy raz :) https://www.youtube.com/watch?v=S9XisNdNxBA fajny kawałek :) Teraz też będę o nim myśleć, gdy zobaczę awokado :) Są nas dwie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest naprawdę swietne :) Nie, nie przesadzam, dużo czytam, szczegolnie wpisow blogerow w internecie i smialo moge Ci powiedziec, ze nigdy wczesniej nie spotkalem się z blogerem, który mialby rownie wielki talent do pisania, jaki to talent niezaprzeczalnie posiadasz Ty :) No, no, jestem pelen podziwu, serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty