Fajny gadżet: Korek zatrzymujący gaz w napojach

korek zatrzymujący gaz w napojach

Sytuacja wyglądała tak: Przyjechała do mnie Bratowa i wręczając mi małe pudełeczko z napisem Balvi powiedziała: "weź zobacz jak to działa, bo ja nie ogarniam". Korek miał służyć do odgazowywania napojów. Do odgazowywania? Ale po co? Przeczytałam, że niektórzy nie mogą pić gazowanego ze względów zdrowotnych. No w porządku, ale przecież wystarczy potrząsnąć butelką i gazu już prawie nie ma. Poza tym... Pepsi czy Sprite bez gazu to już nie to samo... Ba! Tego się bez gazu nawet nie da pić :) No właśnie! I tu przychodzi z pomocą ten korek! Ten mały, fajny gadżet :) Dzięki niemu napój zachowuje gaz na dłużej.

Korek zatrzymujący gaz w napojach

 

Jak to działa? Instrukcja krok po kroku:

1. Odkręć napój.

2. Zakręć korek Balvi.

3. Naciśnij przycisk kilka razy. Zauważ, że w ten sposób wpompowujesz do butelki powietrze, które zapobiega ulatnianiu się gazu. Przy normalnym korku gaz ulatnia się mimo, że napój jest zakręcony.

4. Kiedy chcesz się napić po prostu odkręć korek i zakręcając ponownie naciśnij przycisk kilka razy, aż butelka stanie się twarda, co będzie oznaczało, że powietrza jest już wystarczająco dużo, a Ty poczujesz jaki opór stawia przycisk.

5. Nie wierzysz, że to działa? Po pierwszym odkręceniu korka Balvi usłyszysz, że uchodzi duuużo mniej gazu, niż przy otwieraniu zwykłej nakrętki.

Korek zatrzymujący gaz w napojach

Korek zatrzymujący gaz w napojach

Tak więc, osobom, które lubią gazowane napoje, bądź drinki z ich udziałem, polecam ten produkt. Mała, fajna rzecz. Nie zajmuje dużo miejsca, a przyda się na pewno. Nie rozkminiłam jeszcze po co te cyferki na rancie, ale chyba po to, by po otwarciu butelki ustawić sobie datę, by wiedzieć jak długo stoi otwarta. A może macie jakieś inne pomysły?

Korek zatrzymujący gaz w napojach

Ten i inne świetne produkty Balvi możecie kupić w sklepie Onemarket.pl

Onemarket.pl

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty