Rak piersi? To nie dla mnie.

Mam 29 lat i mimo, że w mojej rodzinie nie było przypadku zachorowania na raka piersi, wiem, że zawsze może być ten pierwszy, że to ja mogę być pierwsza. Nie należę do osób, które z obawy przed diagnozą nie chodzą do lekarza- wręcz przeciwnie. Uważam, że do lekarza powinnyśmy chodzić regularnie, a przede wszystkim musimy badać się same! Jeśli to nie my zadbamy o nasze piersi i zdrowie, to kto?

Niedawno miałam przyjemność skorzystania z rękawicy do badania piersi Breast Sense. Jest to rękawica wielokrotnego użytku wypełniona żelem, która uwrażliwia zmysł dotyku i sprawia, że samo badanie jest przyjemniejsze. Do kompletu z rękawicą dołączono także płytę DVD z instrukcją oraz wstępem, w którym poruszono także statystyki zachorowań na raka piersi.

Jak prawidłowo wykonać badanie? Najpierw badamy pierś gołą dłonią, a potem w ten sam sposób za pomocą rękawicy. Zobaczcie film:

https://www.youtube.com/watch?v=m9omu3MFhfc

Pamiętajcie, badając się regularnie mamy szansę na całkowite wyleczenie w przypadku, gdy znajdziemy zmiany w piersiach.

Rękawicę otrzymałam w ramach kampanii Badaj Biust od dystrybutora (ZdrowePiersi.com.pl), który jest jej partnerem. Kampania Badaj Biust jest projektem fundacji OnkoCafe.

 

Komentarze

  1. Bardzo pożyteczny wpis, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Musimy się badać same, bo lekarze robią to niechętnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ważne, że wśród kobiet rośnie świadomość związana z diagnostyką raka piersi.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja właśnie zauważyłam, że lekarze chcą uświadomić kobiety na temat raka piersi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny artykuł! Skąd czerpiesz inspiracje kiedy nie masz pomysłu na tematy artykułów?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty