Pikantny, lekki i rozgrzewający gulasz rybny

A właściwie gulasz z rybą, bo ja niewiele jej miałam ;) Ale i tak wyszło pysznie :) A wzięło się to stąd, że postanowiliśmy wyczyścić zapasy szafkowe i zamrażarkowe :) Tak więc miałam: marchewkę, cebulę, czosnek, pietruszkę, jeden filet z mintaja, przecier pomidorowy, pastę chilli i przyprawy :) No to na co czekać? Robimy!

Cebulę posiekałam i zeszkliłam na łyżce oleju wraz z przeciśniętym przez praskę czosnkiem. Podlałam troszkę wodą, aby nie przywierało i ładnie się poddusiło. Dodałam pastę chilli, cyrry, sól i pieprz oraz starte na dużych oczkach marchew i pietruszkę. Dolałam trochę wrzątku (około szklanki) i dusiłam przez około 15-20 minut, do średniej miękkości warzyw. Na koniec dodałam pokrojoną w kostkę, surową rybę i po 10 minutach podawałam z kaszą gryczaną :) Udekorowałam troszkę groszkiem konserwowym. Naprawdę pyszne i lekkie :)

Gulasz rybny

 

Komentarze

Popularne posty