Orzeszki sojowe - zdrowa przekąska

Tyle pysznych rzeczy z jednego opakowania soi :) Najpierw kotlety sojowe, a teraz te orzeszki. Jadłam kiedyś identyczne, ale kupne, a można je przygotować samemu w domu i przyprawić wedle własnego gustu.

Składniki:

  • ziarna soi

  • woda

  • ulubione przyprawy na przykład: papryka chilli, sól, bazylia


Soję moczyłam w wodzie przez 8 godzin, po tym czasie opłukałam i dokładnie odcedziłam. Wyłożyłam jedną warstwą na blasze z papierem do pieczenia i włożyłam do nagrzanego do 180 stopni piekarnika na 40 minut. Pyszne! Przechowywać w foliowym woreczku lub zakręconym szczelnie pojemniku.

orzeszki sojowe

Komentarze

  1. Ojej! Koniecznie muszę wypróbować. Coś mi się wydaje, że bardzo mi zasmakują:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziś zrobiłam z nimi sałatkę - świetny dodatek! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty